شنبه، فروردین ۱۵، ۱۳۸۸

میگرن عشقی


آزاده بزرگترين اشتباه تو طلب دوست داشته شدن از اونهايی بوده که رنگ دوست داشتن برای آنها به رنگ زرد کم رنگ يا آبی آسمونی بوده.گرچه من عاشق مداد زرد کم رنگ جعبه مداد رنگیم بودم وحتما آبی آسمون بسیار زیباست ولی جوابگوی لحظه های پر از شور و هیجان من نبوده يعنی من و دلم ول معطل بوديم از همون نقطه شروع . از طرف ديگه همه اونهايي که رنگ تند و داغ عشق توی صدا و نفسشون بوده و زندگی را رنگ وبوی عاشقی برایم به ارمغان آورده اند دستهای محکمی دارند که فشارش روی شقيقه هام بعد از مدتی تلاش و امید آزاده بودنم را پر از سوال بی جواب ميکنه و من رسما دچار ميگرن عشق زدگی ميشم
يعنی جداً نميشه يکی عاشق باشه و مالک نشه!!!! بال و پر من را در هم نتابونه و بعد از مدتی با نگاه های سنگين به تمام زنانگی ام و انسانيتم توهين آميز نگاه نکنه ، و منِ متنفر ازمرحله خود توجيهی را به این کار بی پایان و بی سرانجام مامور نکنه. البته در مورد اون رنگهای زرد کمرنگ و آبی آسمانی هم بگم که اگه درد فرار از تملک عاشقان سخته ،شب و روز گذراندن کنار اين رنگهای خالی از احساس خيلی سخت تر از تنهايي ومیگرن عشقیِ

حالا جداً بايد چه کرد...او که عاشقی نميداند که جواب دل پر هيايوی من را نميدهد!!!و اوکه عاشقی را ميشناسد من را دچار ميگرن عشق زدگی ميکنه

...

جدا جواب این داستان را نمیدونم

۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

سلطه جو
دیگران در ارتباط و رفتار با شما شدیداً مراقب و هوشیار هستند آنها شما را مغرور، خودمحور و بى نهایت سلطه جو مى دانند، گرچه شما را تحسین مى كنند و به ظاهر مى گویند«كاش من جاى تو بودم!!» اما معمولاً به شما اعتماد ندارند و نسبت به ایجاد رابطه اى عمیق و دوستانه بى میل و فرارى هستند
زرد کم رنگ دل پر هيايوی و عاشقی را ميشناسد
آبی آسمانی رنگ احساس
شخصيت دروني شما چيست؟
عاشق باشه و مالک نشه!!!
تنهايي ومیگرن عشقیِ
تنفر ازمرحله خود توجيهی

گریزپا گفت...

نمیدونم رهگذز بودی؟یا من را میشناسی؟

ناشناس گفت...

what do you think...!?

گریزپا گفت...

به نظرم اومد که من نمیشناسی....چون در دو ثانیه اول لو میرم که مغرور نیستم..به نظرم امد از جنس آدمهایی هستی که زرد و آبی نیستن....همین...
سپاس از نظرت و بدرود

ناشناس گفت...

THERE ARE 3 KINDS OF PEOPLE IN THE WORLD...
Those Who make things happen.
Those Who Watch things happen.
Those who ask " What happened ?" Which One Are You ?

گریزپا گفت...

I can't give you the black or white answer!!!
Sometimes I Make Things Happen!60%
Sometimes I watch Things Happen!30%
Sometimes I Ask What Happend!10%

ناشناس گفت...

Sometimes I Make Things Happen!60%
او که عاشقی نميداند که جواب دل پر هيايوی من را نميدهد!!!
Sometimes I watch Things Happen!30%
شب و روز گذراندن کنار اين رنگهای خالی از احساس خيلی سخت تر از تنهايي ومیگرن عشقیِ
Sometimes I Ask What Happend!10%
به نظرم امد از جنس آدمهایی هستی که زرد و آبی نیستن.

گریزپا گفت...

منظورت چیه؟؟؟

ناشناس گفت...

وقتی انگشتم میذاشتم وسط صفشون، مورچه ها بهش اعتماد میکردن و ازش بالا و پایین میرفتن

گریزپا گفت...

خوب......بعدش
؟

ناشناس گفت...

در یک آرایه یا گروه عددی متناهی اگر یک یا چند عضو این آرایه کم شود چون مجموع همیشه برابر با صد هست در نتیجه وزن اعضای دیگر آرایه بالاترمیرود.

حال اگر دو عضو در آرایه شرکت نکنند نتیجه میتواند شکل های احتمالی داشته باشد

ناشناس گفت...

حال اگر دو عضو در آرایه شرکت نکنند نتیجه میتواند شکل های احتمالی داشته باشد

گریزپا گفت...

مرسی از اینکه من را در گزیده مطالبی که خونده بودی شریک کردی!!!ولی شاید ربطش به حرفهای من بعدا معلوم بشه

Darius گفت...

حالا جداً بايد چه کرد...

بايد به خاطر داشت كه درد پايان عشق به يك اشتباه چقدر بيشتر از تنهائي الانه...

بايد خوب نگاه كرد, بايد حس كرد, بايد فكر كرد, بايد صبر كرد
و البته....
بايد دوباره عاشق شد

دواي ميگرن عشقي
فقط عشقه
بايد صبر كرد و دوباره عاشق شد.

سلام

گریزپا گفت...

سلام
چی بگم...آرهطبق قوانین ریاضی مسلما سه 3 حالت بیشتر نداره...1اینکه باید تنها موندکه...2اینکه باید با رنگهای زرد و آبی سر کرد..که اصلا غیرقابل تحمل برای من...3اینکه باید دوباره دل به یه دست محکم سپرد به این امید که شاید این بار دستهای محکمش پناه خستگیت بشه نه دریل روی شقیقه هام!!!آخه آدمیزادیم،مورچه که نیستیم

Darius گفت...

سلام, خوبي؟

بايد منطقي عاشق شد و ديوانه وار عاشق موند
بر عكسش يك دليله ميگرن عشقيه...

گریزپا گفت...

ای میگذره....ممنون
منطقی.................عاشق شد
بعدش
دیوانه وار..............عاشق موند
نه
نمیشه!!!!!من دیوانه وار عاشق میشم،بعد منطقم موتورش راه میوفته
ولی باور کن که اگه میگرنم به راه نندازه مشکلی نیست...من دیوونه بازیهای خودم دوست دارم
شاد باشی

Darius گفت...

شاد باشي...

منم خودم همينطورم

:)

ناشناس گفت...

سلام آزاده خانم
مشکل در این است که شما به دو رنگ سیاه و سفید متصل شده ای به عبارت ریاضی آن منهای بی نهایت ویا مثبت بی نهایت که مسلما ضررهای فراوانی دردیدگاه یک عاشق واقعی پدید میاوردبهتر آن است که از قوس و قزح رنگهای موجود فی مابین سیاه و سفید و به عبارتی از اعداد واقعی موجود استفاده کنی نه از اعداد موهومی!بنابراین در هر مورد زندگی چه مثبت و چه منفی ، چه عشق و چه تنفر باید حد اعتدال را مد نظر قرار داد
اندازه نگه دار که اندازه نکوست
در همه چیز

ناشناس گفت...

Appreciates All Little Things That Makes Life Great......Love , Peace & Happiness....God Bless.